Test tygodnia

Oszczędny i dynamiczny silnik, kompletne wyposażenie, duże i ergonomiczne wnętrze oraz wielki bagażnik to największe atuty Skody Rapid Spaceback. Minusów właściwie brak, jeżeli nie liczymy skandalicznie wysokiej ceny – model testowy kosztuje niemal 80 tys. zł.

Hyundai i20 to jedno z najciekawszych aut segmentu B. Jest ładne, dobrze wyposażone, pojemne i przyciągające uwagę - jednym słowem ma swój styl. Problem jest tylko jeden - Hyundai topowo skonfigurowany samochód wycenia na niemal 70 tys. zł.

Dacia Logan MCV to najtańsze nowe kombi dostępne na rynku. Można je mieć już za 33900 zł i bezspornie to właśnie cena jest jego największą, choć nie jedyną zaletą. In plus możemy też zapisać duży bagażnik oraz miękkie, podobno wzmocnione zawieszenie.

Seat Leon FR to świetne auto skrojone w sam raz dla dwójki młodych ludzi. Jest szybkie, bezpieczne, w miarę oszczędne, no i ma kapitalny zielony kolor, który jest genialnym tłem dla czarnych lusterek.

Kilka miesięcy po debiucie rynkowym nowej Skody Superb czeski producent w bajkowym anturażu bawarskich Alp zaprezentował wersję kombi swojego okrętu flagowego. Podobnie jak limuzyna, także i ta wersja modelowa ma osiągać stylistyczne i technnologiczne szczyty.

Toyota Corolla to przykład idealnego niewielkiego sedana. Technicznie i ergonomicznie jest dopracowana pod każdym względem. Jeśli chodzi o wygląd, to klasyczne proporcje i raczej łagodne, zachowawcze linie do gustu zdecydowanie bardziej przypadną kierowcom nieco starszym i mniej temperamentnym.

Świetny wygląd, ogromny bagażnik oraz bogate wyposażenie to największe atuty Hondy Civic Tourer. Do tego mamy zawieszenie idealnie radzące sobie z naszymi drogami i klasyczny, wolnossący silnik dający nadzieję na długotrwałe, bezawaryjne użytkowanie.

Strona 4 z 22