Test tygodnia

Lata lecą, a Skoda Yeti praktycznie się nie zmienia (przynajmniej jeśli chodzi o wygląd). Auto po kosmetycznych zabiegach i zmianach technologicznych wciąż jest jednym z najlepszych wyborów, jeśli chodzi o segment niewielkich SUV-ów i może się pochwalić świetnym stosunkiem ceny do jakości.

Honda CR-V to idealny przykład uniwersalnego auta, które nie udaje lepszego, niż jest. Z powodzeniem może służyć jako rodzinne wozidło, spokojnie wjedzie w nie za ciężki teren, zapewni komfort na autostradzie, a i pod teatr nie wstyd nią podjechać.

Ma obszerne i bardzo przyjemne wnętrze, dobrze sprawuje się zarówno mieście jak i na trasie, jest wygodny, cichy, niewiele pali i kosztuje mniej niż Skoda Fabia, od której jest też zdecydowanie ładniejszy. Reasumując, Hyundai i20 to jedno z najlepszych aut segmentu B.

Choć dysponuje napędem na obie osie, Opel Mokka nie ma ambicji bycia terenowym SUV-em. Jego kompaktowe gabaryty, 19-calowe felgi i nisko osadzone zderzaki nie przeszkadzają jednak wcale w użytkowaniu go jako auta miejskiego. I z tego zadania Opel wywiązuje się doskonale.

Małe auto miejskie wcale nie musi być ubogo wyposażone. Udowadnia to Opel ze swoim Karlem, na którego pokładzie kierowca znajdzie udogodnienia, które jeszcze do niedawna zarezerwowane były wyłącznie dla samochodów o wiele większych. Dzięki temu podróż tym autem staje się czystą przyjemnością.

Skoda Superb w końcu została limuzyną z prawdziwego zdarzenia. Wygląda agresywnie i dostojnie jednocześnie, ma niezliczoną ilość luksusowego wyposażenia no i swoje kosztuje. Pytanie tylko, czy to wystarczy, by odwrócić uwagę potencjalnych nabywców od Audi A6? Naszym zdaniem - jak najbardziej.

Jeep Renegade jest na rynku zaledwie od ubiegłego roku, ale już zdążył zdobyć uznanie wielu kierowców. I nic w tym dziwnego, bo to samochód bardzo udany. Ma atrakcyjny wygląd, dobre zawieszenie, właściwości terenowe bardziej niż zadowalające no i kosztuje tyle, co auto kompaktowe z podobnym wyposażeniem.

Strona 1 z 22